Kedd, 2019-11-12, 11:41 AM Üdvözöllek Vendég

WH - 40k

Honlap-menü
Körkérdésünk
Melyik univerzumban játszol?
Összes válasz: 328
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
A Fleet saving lényege:


Egyértelmű, hogy egy normális átlagember nem tölti az egész napját a böngészője előtt az Ogame-t figyelve. Támadás viszont bármikor érhet titeket, és ha akkor éppen nem vagytok bejelentkezve, valószínűleg elveszítetek majd a flottátokat, illetve a nyersanyagotok túlnyomó többségét mindent azért mert nem tudtok figyelni a játékra. A Fleet saving egy megelőzés, mellyel a fontosabb hajóidat és anyagaidat valamilyen módon eltávolítod a bolygóidról/holdról így a támadók nem tudják elvinni / farmolni, sőt ha nincs mit elvinni / farmolni meg sem támadnak. Az FS tehát elbújtatja flottádat a ragadozók elől. Nélküle komoly flottát / nyersanyagot tartani lehetetlen. Az elkövetkezőkben rövidítést fogjuk használni a Fleet Saving-re = FS

Még most az elején tisztázni kell, hogy 100% FS módszer nincs, mindig van olyan fanatikus aki képes időt áldozni arra, hog ... Tovább »
Megtekintések száma: 10334 | Hozzáadta:: Ilmarinen | Dátum: 2010-11-19 | Hozzászólások (10)

Azaz, hogyan kezdjünk el építkezni, ha még csak most indultunk el a játékban. 

Erre a hivatalos help is elég jó választ ad - egy komplett listát, mivel érdemes indítani: 

1. Nap erőmű Lvl. 1 
2. Fém bánya Lvl. 1 
3. Fém bánya Lvl. 2 
4. Nap erőmű Lvl. 2 
5. Fém bánya Lvl. 3 
6. Fém bánya Lvl. 4 
7. Nap erőmű Lvl. 3 
8. Kristály bánya Lvl. 1 
9. Fém bánya Lvl. 5 

Azaz, kezdetben koncentráljunk a fémbányákra - mivel sokkal több fémet igényel a kezdeti építkezés. Ezt követően érdemes gyorsan beruházni egy 2-es Kutat ... Tovább »
Megtekintések száma: 6719 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (7)


0) Kifejleszted az Asztrofizika első szintjét:
Szükséges hozzá: Kutató állomás (3 sz)
Kém technológia (4 sz) a technokrata adta +2 sz is számít
Energia technológia (1 sz)
Impulzus meghajtás (3 sz)
1) A hajógyáradban legyártasz egy kolónia hajót:
Robot gyár (2 sz)
Szükséges hozzá: Hajógyár (4 sz) 
Fém: 10.000 Kristály: 20.000 Deutérium: 10.000 
2) Kiválasztod a kolonizálásra szánt boly ... Tovább »
Megtekintések száma: 7102 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (9)

Nyilvánvaló, hogy minél nagyobb bolygókat érdemes beújítani, amennyire ez lehetséges. Node hol érdemes próbálkozni ennek érdekében? 

Az OGame-ben egy elég egyszerű kalkuláció megy végbe, amikor kolonizálsz egy bolygót: minden rendszerben van 15 bolygó - a mezők száma egyrészt attól függ, hogy a 15 pozíció közül melyikbe választottál bele, másrészt egy véletlenszámtól is függ. 
Íme a táblázat: 

koló

A kis háromszög jelzi az átlagot, a függőleges vonal peidig a szórás m&eacu ... Tovább »
Megtekintések száma: 6783 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (10)

1. A robotgyár csak az építkezéseket gyorsítja meg 
2. A robotgyár egyre kisebb mértékben gyorsítja meg az építkezést 
A robot gyár olcsó és megbízható építő egységeket biztosít, amelyeket a bolygó épületeinek építésére és fejlesztésére használnak. Minden szinten nő az egységek száma és hatékonysága, amelyek segítik az építkezéseket.
Megtekintések száma: 2021 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (4)

1.A nanite gyár a hajók (és védelem) gyártását gyorsítják 
2.A nanite gyár minden szinten felezi az építési időt 
A nanitok valójában apró robotok, átlagos méretük majdnem öt nanométer. Ezek a mechanikai mikrobák egy közös hálózattal és programmal rendelkeznek, hogy tudják egymást segíteni, így hihetetlen sebességgel tudnak építkezni. A nanitok mérhetetlenül hasznosak az épületeknél és hajóknál. A hajókon még javítani is képesek, ha van hozzá elegendő energia és nyersanyag.
Megtekintések száma: 3025 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

A kérdés az, hogyan lehet több helyet felszabadítani a bolygónkon, mert a hagyományos épületek és technikák építési módja nagy területeket igényel. A probléma megoldására a természettudósok és nanotechnikusok végül is megtalálták a megoldást: a terraformálást. Ez a technika egész kontinenseket tud használhatóvá tenni. Speciális technológiát tesz lehetővé az épületekben. A terraformálóból csak egyet tudsz építeni és nem tudod lebontani. 

Minden szintje, ha megépíted +5 új helyet ad a bolygódra. Erre tudsz építkezni. 

És ez jó..
Megtekintések száma: 2587 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (6)

Üzemanyag utánpótlást ad az ACS védelemben levő flottának, ami a bolygód fölött 1-2-3- x óráig állomásozik. 

Lássunk egy példát: 

X támadja Y-t, aki erre szól Z-nek , gyere már ACS védelembe. 
Z odaküld mondjuk 30.000 kémszondát és 10.000 könnyű harcost. 
Ez már jelentős kárt tud tenni X támadó flottájában, viszont az árukapacitásuk enyhén szólva is csekély. 
Tegyük fel, hogy Z két órán keresztül lebegteti a fenti flottát Y bolygója felett. 
Ilyenkor, mivel a kém és a könnyű harcos nem tud magával vinni annyi deu-t, ami elég a lebegtetéshez, Y szövetségi állomásától kapják meg ... Tovább »
Megtekintések száma: 3501 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Avagy, mennyi energiát is ad egy nap műhold az OGame világában? 

Ahogy egyre nehezebb és nehezebb fejleszteni a különböző erőműveket, hogy több energiát adjanak, úgy logikus továbblépésnek tűnhet az, ha az ember nap műholdakkal próbálja meg feldúsítani a termelést. Csakhogy, nem minden bolygón működőképes a koncepció. 

A műholdak ugyanis bolygónként eltérő mértékű energiát tudnak szolgáltatni - ez az adott bolygó átlaghőmérsékletének függvénye. Az átlaghőmérséklet pedig egy fokmérője annak, hogy a bolygó milyen messze van a napjától - vagyis az alacsony átlaghőmérséklet jel ... Tovább »
Megtekintések száma: 2859 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (5)

A Phalanx egy kizárólag holdakra (valami blabla van hogy zavarja a bolygók légköre) építhető érzékelő állomás, mely képes rá hogy más bolygók letapogatása után kiadja a gazdájának azokat a flottamozgási adatokat, amelyeket a bolygó tulajdonosa az "Áttekintés" menüpont alatt lát (nem mindet csak az adott bolygóra vonatkozóakat). A 0.78(a) patch óta már nem mindent lát, csak az aktív útvonalakat. Ezt nem tudom máshogy megfogalmazni de azt értem alatta, hogy nem látja a visszatérő (azaz beérkezés előtt hazahívott) telepítést. Félreértések elkerülése végett, látja a flottákat amik a bolygó felé mennek (máshonnan ind ... Tovább »
Megtekintések száma: 5693 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (5)

1 2 3 »
Belépés
Keresés
Naptár
«  November 2019  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Copyright MyCorp © 2019