Csütörtök, 2017-11-23, 8:27 AM Üdvözöllek Vendég

WH - 40k

Honlap-menü
Körkérdésünk
Melyik univerzumban játszol?
Összes válasz: 274
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Főoldal » FAQ [ Új kérdés ]

Automatikusan.
Ha kilőnek rád egy bolygóközi rakétát és neked van antiballasztikus rakétád akkor a bolygóközi rakétát megsemmisíti. 1 antiballisztikus rakéta 1 bolygóközi rakétát tud megsemmisíteni.

Felveheted barátaid, ismerőseid így látod mikor aktívak, koordinátáit és üzentet is küldhetsz nekik. Bárkit felvehetsz, de ténylegesen akkor kerül a listádra, ha visszaigazol.

Igen. De szemetesek nem csak az űrszemét betakarítására használhatóak. Tudnak szállítani anyagot is. De a szállítókkal ellentétben a szemetesek igen lassúak ezért csak hátráltatják a flottát. A szállítókat inkább hosszú FS-re érdemes használni, amikor lassúságuk előny.

Ez a lehetőség nem lehetséges. Nem tudod elfoglalni más bolygólyát csak kolonizálni tudsz az üres helyekre! :D

Jelentést csak az kap róla akinél becsapódik. A pusztítást pedig kémszondákkal tudod megnézni, tehát újra ki kell, hogy kémkedd a játékost ahova küldted a rakétáid. A BK rakéták pusztítása végleges, újraépülés utána nincs. A várható pusztítás függ a technológiakülönbségtől is, előre kiszámolhatod a legtöbb Ogame csataszimulátorral. Ha bepipálsz a rakétáknak egy elsődleges célpontot, akkor csak azután fognak más védelmet is rongálni, ha a kijelölt típussal már mind egy szálig végeztek.

1. Keress egy inaktív bolygót(kat), a játékos neve szürke és a végén i/I van.
2.Kémkedd ki 1 vagy több kémszondával.
3.Ha nincs rajta védelem akkor elég csak szállítókkal támadni és elhozod az ott lévő nyersanyagnak max. a felét.

Ezzel a támadási módszerrel a kezdő, haladó játékosok is "könnyen" szert tehetnek némi nyersanyagra a játékban!:)

Mielőtt megszeretnél támadni valakit 2 támadási lehetőséged van:
 -Támadás
 -ACS támadás

Mi jelenleg az ACS támadás-ról beszélgetünk
Valaki elindít egy támadást, utánna a Flotta gombot megnyomja ahol mutatja a flottáját és van 2 lehetsőége a visszavonás és a formáció. Megnyomja a formáció gombot, és megjelenik egy hely ahova beírod annak a nevét akit megakarsz hívni ACS támadásra, ő megvárja míg értesítést kap üzenetben és ekkor már lehetséges az ACS támadás az a személy aki ugyanarra a játékosra támad a következőket kell, hogy csinálja: 
Megnyomja a Flotta gombot, kiválasztja azokat a halyókat amikkel szeretne támadni és megnyomja a folytatás gombot. Utánna megjelenik lenn, az utolsó előtt sorban (ahol a bolygót lehet kiválasztani) egy zöldel írt betükből és számokból álló sorszám arra kell kattintani és már indulhat is az ACS támadás.

(a wh-40k tagoknak gyorstalpaló leírást hoztam létre a zárt szövetségi fórumon)
Edit by -Il-


Ezt az üzenetet akkor írja ki amikor egy olyan bolygóra küldöd a nyersanyagot vagy támadod meg amelyik ugyan arról az IP címről jelentkezik be. Ez esetben vigyázni kell, nem szabad egymással érintkezni vagy különben kitilthatnak. 

Más bolygókra tudod küldeni a flottád, hogy megvédjék azt. Ez sok deutériumba kerül ezért figyelj a kapacitásra. Amint elfogyott a deutérium a flottád haza tér. Viszont ha van Szövetségi állomás az adott bolygón ahova külted a flottád védekezni akkor a bolygóról meríti az üzemanyagot, viszont ezis kölcsséges.

Nem. A főbolygót nem lehet megsemmisíteni.

Minden egyes holdbázis plusz 3 mezőt ad (és ebből egyet elfoglal a következő), míg el nem éri a hold maximális méretét.

Néhány technológiát érdemes bármeddig fejleszteni, de az alábbiakat nem.
Ezeket csak addig a szintig kutassátok ami a név mögött áll.

Energia tech: 12 (Terraformer. Ha fúzióst használtok akkor bármeddig)
Plazma: 7 (Plazmaágyú)
Ion: 5 (Plazmához kell)
Lézer: 12 (Csatacirkáló)
Hiperűr tech: 6 vagy 8 (hiperűr hajtómű a deathstarnak vagy intergalaktikus kutatóhálózat)
Graviton: 1
Intergalaktikus Kutatóhálózat: annyi, ahány labort be akarsz csatlakoztatni pluszba

Tedd magad vakáció módba. Ezt a Beálitások-ban teheted meg, a Vakáció Mod mellé pipát tegyél majd kattints a Változtatésok Mentésé-re. Csak akkor kapcsolhatod be ezt a módot ha nincs épitkezés, kutatás, szállítás, támadás érvényben.A vakáció mod alatt a termelésed 0 lesz. A minimális idő a vakáció módban a 48óra azaz a 2nap.

A Beállításokban a Felhasználói adatok menüpont alatt lehet nevet változtani.

Az antiballisztikus rakéták (ABR) 1:1 arányban leszedik a bolygódra kilőtt bolygóközi rakétákat (BKR) és ezzel megóvják a védelmedet. Ha többet lőnek rád ki, a maradék becsapódik és rengeteg kárt okoz a védelmedben (abban a típusban amire kilövéskor beállították) és nincs újraépülés sem!

Amikor te rakétázol valakit, automatikusan a legkisebbek (rakétakilövő, könnyű lézer, stb.) fognak nála elhullani, majd szépen sorban a többi. A legtöbb csataszimulátor tud rakétázást is számolni. A bolygón épített ABR-ek megvédik a holdra telepített védelmet is!

2. szinten tudsz ABR-t 4. szinten pedig BKR-t készíteni. Minden egyes szint növekedésével 10 szabad helyet kapsz ami 10 antiballasztikus rakétát vagy 5 bolygóközi rakétát tud tárolni. A rakétákat az épületek menüben a rakéta silóra kattintva lehet lebontani.

A legnagyobb szintű laborod mellé további laborokat tudsz  becsatlakoztatni a kutatási munkába. A B.K.H. minden szintjével 1 további labor csatlakoztatható. Így a laborok szintje összeadódik, és a kutatás gyorsabban megy végbe.
Pl. van egy 10 egy 9 egy 8 és egy 5-ös szintű laborod valamint B.K.H. 2-es szinttel rendelkezel. Ha a kutatást a 9-es szintű laborban indítod akkor automatikusan beleszámít további 2 legmagasabb szintű labor tehát a 10-es és a 8-as. Kutatásod annyi ideig fog tartani, mintha 9+10+8 azaz 27-es szintű laborral végeznéd.

Nem. Sajnos ez nem lehetséges!

A 3.0-ás verzió óta új pontszámítás van, mely bonyolultabb de sokkal informatívabb mint az előző. Minden elköltött 1.000 nyersanyag után kapsz 1 pontot. Aszerint, hogy mire költötted, lehet ez hadi pont (védelem, hadihajók, civil hajók fele értékben) gazdasági pont (bányák, épületek, civil hajók fele értékben) vagy kutatás pont (kutatásokból). A három összegéből pedig az összpontszámot kapod meg. A hadi pontokon belül még négy oszlop van. Az épített hadiponok a jelenleg rendelkezésre álló hajókból / védelemből származnak. A becsületpontok a becsületes (ép, sárga célpont elleni) csatákból származnak, és a fehér nevű játékosok ellen elkövetett károkozásért pedig levonódnak. Inaktívokkal szemben nincs becsületpont számítás. Banditák ellen egy fordulóval 100%-ot, ép célpont ellen 75%-ot, mindenki más ellen 50%-ot lehet fosztani a célponton lévő nyersiből.

Igen. Minden egyes szinttel megnöveli azoknak a hajóknak a sebességét (eltérő mértékben), amik az adott hajtóművet használják. Továbbá:
5-ös impulzus hajtómű szintnél a kis szállítók hajtóműve nagyégésűről impulzusra cserélődik.
8-as hiperűr hajtómű szintnél a bombázók hajtóműve impulzusról hiperűrre cserélődik.

Ha van Parancsnokod akkor egyszerűen megkeresed a Galaxis nézetben az úrszemétet és betakaritás. Ha pedig nincs Parancsnokod akkor a következőt kell csinálnod:
1.Flotta menü
2.Kiválasztos középn a 3lehetséges választási lehetőségből az űrszemét betakarítást (a legutolsó jel az)
3.Beirod a koordinátákat és elküldöd!
A többi pedig magától müködik:)

A DF az űrben keringő "űrszemetet" jelöli. Ez a bolygóknál vívott űrcsaták után marad vissza, a hajók nyersanyagtartalmának a 30%-ából. Deutérium és szállított nyersanyag nem marad meg begyűjthető formában. Ha van szemetesed, kimehetsz érte, és összeszedheted a nyersanyagot. Aki flottaszüretelés céljából betámad valakit, a flottája előtt indítsa el a szemeteseit! Lassú, és ha flottád után indítod a kukást, a lebegő DF-et mások takarítják be mielőtt a te szemeteseid odaérnének!

Sziasztok!

Én azt javaslom, hogy 2-3 bolygót rakjatok egyazon rendszerbe, mert így rövid lesz a szállítási idő azok között, és olcsón lehet telepítéses FS-t alkalmazni. Aztán a következő 2 bogyeszt egy másik galaxisba, de szintén azonos rendszerbe.

Szomszédos rendszerbe való költözésnek nincsen sok értelme, mert a szállítási idő majdnem 2x-es, viszont ugyanúgy egymás konkurenciája a két bolygó (az inaktív célpontok tekintetében). Nézzétek meg hamar, milyen színű bolygókat szeretnétek és tervezzetek jó előre, hogy egy rendszeren belül találjatok 2-3 szimpatikusat.

Flottás felállás: galaxisonként 1 bolygó holddal és ugróval, egy hátsó galaxisban pedig 2 db holddal egyik ugróval (itt zajlik az FS) maximális vadászterületet biztosít. (Holdak, ugrókapuk, hát peeersze... :D)

Bányász felállás: bolygók egymás hegyén-hátán, minél közelebb a gyors nyersimozgatás miatt.

Tartsátok szemelőtt, hogy a távolság a rendszerek között nem lineáris! 200 rendszer távolságból olcsóbb és gyorsabb inkább egy szomszédos galaxisból küldeni. Ilyenkor már nem számít a rendszer sem. 400 rendszer esetén már 2 galaxissal messzebbről is olcsóbb a küldés.

Egy bolygót 120 mező alatt nem érdemes megtartani. Törekedjetek arra, hogy az adott pozícióhoz tartozó átlagnál nagyobbak és hidegebbek is legyenek. Sok szerencsét!
Hozzáadta:: Il (terranova)

Belépés
Keresés
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Copyright MyCorp © 2017