Automatikusan. Ha kilőnek rád egy bolygóközi rakétát és neked van antiballasztikus rakétád akkor a bolygóközi rakétát megsemmisíti. 1 antiballisztikus rakéta 1 bolygóközi rakétát tud megsemmisíteni.
Felveheted barátaid, ismerőseid így látod mikor aktívak, koordinátáit és üzentet is küldhetsz nekik. Bárkit felvehetsz, de ténylegesen akkor kerül a listádra, ha visszaigazol.
Igen. De szemetesek nem csak az űrszemét betakarítására használhatóak. Tudnak szállítani anyagot is. De a szállítókkal ellentétben a szemetesek igen lassúak ezért csak hátráltatják a flottát. A szállítókat inkább hosszú FS-re érdemes használni, amikor lassúságuk előny.
Jelentést csak az kap róla akinél becsapódik. A pusztítást pedig kémszondákkal tudod megnézni, tehát újra ki kell, hogy kémkedd a játékost ahova küldted a rakétáid. A BK rakéták pusztítása végleges, újraépülés utána nincs. A várható pusztítás függ a technológiakülönbségtől is, előre kiszámolhatod a legtöbb Ogame csataszimulátorral. Ha bepipálsz a rakétáknak egy elsődleges célpontot, akkor csak azután fognak más védelmet is rongálni, ha a kijelölt típussal már mind egy szálig végeztek.
Mielőtt megszeretnél támadni valakit 2 támadási lehetőséged van: -Támadás -ACS támadás
Mi jelenleg az ACS támadás-ról beszélgetünk Valaki elindít egy támadást, utánna a Flotta gombot megnyomja ahol mutatja a flottáját és van 2 lehetsőége a visszavonás és a formáció. Megnyomja a formáció gombot, és megjelenik egy hely ahova beírod annak a nevét akit megakarsz hívni ACS támadásra, ő megvárja míg értesítést kap üzenetben és ekkor már lehetséges az ACS támadás az a személy aki ugyanarra a játékosra támad a következőket kell, hogy csinálja: Megnyomja a Flotta gombot, kiválasztja azokat a halyókat amikkel szeretne támadni és megnyomja a folytatás gombot. Utánna megjelenik lenn, az utolsó előtt sorban (ahol a bolygót lehet kiválasztani) egy zöldel írt betükből és számokból álló sorszám arra kell kattintani és már indulhat is az ACS támadás.
(a wh-40k tagoknak gyorstalpaló leírást hoztam létre a zárt szövetségi fórumon) Edit by -Il-
Ezt az üzenetet akkor írja ki amikor egy olyan bolygóra küldöd a nyersanyagot vagy támadod meg amelyik ugyan arról az IP címről jelentkezik be. Ez esetben vigyázni kell, nem szabad egymással érintkezni vagy különben kitilthatnak.
Más bolygókra tudod küldeni a flottád, hogy megvédjék azt. Ez sok deutériumba kerül ezért figyelj a kapacitásra. Amint elfogyott a deutérium a flottád haza tér. Viszont ha van Szövetségi állomás az adott bolygón ahova külted a flottád védekezni akkor a bolygóról meríti az üzemanyagot, viszont ezis kölcsséges.
Tedd magad vakáció módba. Ezt a Beálitások-ban teheted meg, a Vakáció Mod mellé pipát tegyél majd kattints a Változtatésok Mentésé-re. Csak akkor kapcsolhatod be ezt a módot ha nincs épitkezés, kutatás, szállítás, támadás érvényben.A vakáció mod alatt a termelésed 0 lesz. A minimális idő a vakáció módban a 48óra azaz a 2nap.
Az antiballisztikus rakéták (ABR) 1:1 arányban leszedik a bolygódra kilőtt bolygóközi rakétákat (BKR) és ezzel megóvják a védelmedet. Ha többet lőnek rád ki, a maradék becsapódik és rengeteg kárt okoz a védelmedben (abban a típusban amire kilövéskor beállították) és nincs újraépülés sem!
Amikor te rakétázol valakit, automatikusan a legkisebbek (rakétakilövő, könnyű lézer, stb.) fognak nála elhullani, majd szépen sorban a többi. A legtöbb csataszimulátor tud rakétázást is számolni. A bolygón épített ABR-ek megvédik a holdra telepített védelmet is!
2. szinten tudsz ABR-t 4. szinten pedig BKR-t készíteni. Minden egyes szint növekedésével 10 szabad helyet kapsz ami 10 antiballasztikus rakétát vagy 5 bolygóközi rakétát tud tárolni. A rakétákat az épületek menüben a rakéta silóra kattintva lehet lebontani.
A legnagyobb szintű laborod mellé további laborokat tudsz becsatlakoztatni a kutatási munkába. A B.K.H. minden szintjével 1 további labor csatlakoztatható. Így a laborok szintje összeadódik, és a kutatás gyorsabban megy végbe. Pl. van egy 10 egy 9 egy 8 és egy 5-ös szintű laborod valamint B.K.H. 2-es szinttel rendelkezel. Ha a kutatást a 9-es szintű laborban indítod akkor automatikusan beleszámít további 2 legmagasabb szintű labor tehát a 10-es és a 8-as. Kutatásod annyi ideig fog tartani, mintha 9+10+8 azaz 27-es szintű laborral végeznéd.
A 3.0-ás verzió óta új pontszámítás van, mely bonyolultabb de sokkal informatívabb mint az előző. Minden elköltött 1.000 nyersanyag után kapsz 1 pontot. Aszerint, hogy mire költötted, lehet ez hadi pont (védelem, hadihajók, civil hajók fele értékben) gazdasági pont (bányák, épületek, civil hajók fele értékben) vagy kutatás pont (kutatásokból). A három összegéből pedig az összpontszámot kapod meg. A hadi pontokon belül még négy oszlop van. Az épített hadiponok a jelenleg rendelkezésre álló hajókból / védelemből származnak. A becsületpontok a becsületes (ép, sárga célpont elleni) csatákból származnak, és a fehér nevű játékosok ellen elkövetett károkozásért pedig levonódnak. Inaktívokkal szemben nincs becsületpont számítás. Banditák ellen egy fordulóval 100%-ot, ép célpont ellen 75%-ot, mindenki más ellen 50%-ot lehet fosztani a célponton lévő nyersiből.
Igen. Minden egyes szinttel megnöveli azoknak a hajóknak a sebességét (eltérő mértékben), amik az adott hajtóművet használják. Továbbá: 5-ös impulzus hajtómű szintnél a kis szállítók hajtóműve nagyégésűről impulzusra cserélődik. 8-as hiperűr hajtómű szintnél a bombázók hajtóműve impulzusról hiperűrre cserélődik.
Ha van Parancsnokod akkor egyszerűen megkeresed a Galaxis nézetben az úrszemétet és betakaritás. Ha pedig nincs Parancsnokod akkor a következőt kell csinálnod: 1.Flotta menü 2.Kiválasztos középn a 3lehetséges választási lehetőségből az űrszemét betakarítást (a legutolsó jel az)
A DF az űrben keringő "űrszemetet" jelöli. Ez a bolygóknál vívott űrcsaták után marad vissza, a hajók nyersanyagtartalmának a 30%-ából. Deutérium és szállított nyersanyag nem marad meg begyűjthető formában. Ha van szemetesed, kimehetsz érte, és összeszedheted a nyersanyagot. Aki flottaszüretelés céljából betámad valakit, a flottája előtt indítsa el a szemeteseit! Lassú, és ha flottád után indítod a kukást, a lebegő DF-et mások takarítják be mielőtt a te szemeteseid odaérnének!
Én azt javaslom, hogy 2-3 bolygót rakjatok egyazon rendszerbe, mert így
rövid lesz a szállítási idő azok között, és olcsón lehet telepítéses
FS-t alkalmazni. Aztán a következő 2 bogyeszt egy másik galaxisba, de
szintén azonos rendszerbe.
Szomszédos rendszerbe való költözésnek nincsen sok értelme, mert a
szállítási idő majdnem 2x-es, viszont ugyanúgy egymás konkurenciája a
két bolygó (az inaktív célpontok tekintetében). Nézzétek meg hamar,
milyen színű bolygókat szeretnétek és tervezzetek jó előre, hogy egy
rendszeren belül találjatok 2-3 szimpatikusat.
Flottás felállás: galaxisonként 1 bolygó holddal és ugróval, egy hátsó
galaxisban pedig 2 db holddal egyik ugróval (itt zajlik az FS) maximális
vadászterületet biztosít. (Holdak, ugrókapuk, hát peeersze... :D)
Bányász felállás: bolygók egymás hegyén-hátán, minél közelebb a gyors nyersimozgatás miatt.
Tartsátok szemelőtt, hogy a távolság a rendszerek között nem lineáris!
200 rendszer távolságból olcsóbb és gyorsabb inkább egy szomszédos galaxisból küldeni.
Ilyenkor már nem számít a rendszer sem.
400 rendszer esetén már 2 galaxissal messzebbről is olcsóbb a küldés.
Egy bolygót 120 mező alatt nem érdemes megtartani.
Törekedjetek arra, hogy az adott pozícióhoz tartozó
átlagnál nagyobbak és hidegebbek is legyenek. Sok szerencsét!