Egyértelmű, hogy egy normális átlagember nem tölti az egész napját a böngészője előtt az Ogame-t figyelve. Támadás viszont bármikor érhet titeket, és ha akkor éppen nem vagytok bejelentkezve, valószínűleg elveszítetek majd a flottátokat, illetve a nyersanyagotok túlnyomó többségét mindent azért mert nem tudtok figyelni a játékra. A Fleet saving egy megelőzés, mellyel a fontosabb hajóidat és anyagaidat valamilyen módon eltávolítod a bolygóidról/holdról így a támadók nem tudják elvinni / farmolni, sőt ha nincs mit elvinni / farmolni meg sem támadnak. Az FS tehát elbújtatja flottádat a ragadozók elől. Nélküle komoly flottát / nyersanyagot tartani lehetetlen. Az elkövetkezőkben rövidítést fogjuk használni a Fleet Saving-re = FS
Még most az elején tisztázni kell, hogy 100% FS módszer nincs, mindig van olyan fanatikus aki képes időt áldozni arra, hog
... Tovább »
Azaz, kezdetben koncentráljunk a fémbányákra - mivel sokkal több fémet igényel a kezdeti építkezés. Ezt követően érdemes gyorsan beruházni egy 2-es Kutat
... Tovább »
0) Kifejleszted az Asztrofizika első szintjét: Szükséges hozzá: Kutató állomás (3 sz) Kém technológia (4 sz) a technokrata adta +2 sz is számít Energia technológia (1 sz) Impulzus meghajtás (3 sz)
1) A hajógyáradban legyártasz egy kolónia hajót: Robot gyár (2 sz) Szükséges hozzá: Hajógyár (4 sz) Fém: 10.000 Kristály: 20.000 Deutérium: 10.000 2) Kiválasztod a kolonizálásra szánt boly
... Tovább »
Nyilvánvaló, hogy minél nagyobb bolygókat érdemes beújítani, amennyire ez lehetséges. Node hol érdemes próbálkozni ennek érdekében?
Az OGame-ben egy elég egyszerű kalkuláció megy végbe, amikor kolonizálsz egy bolygót: minden rendszerben van 15 bolygó - a mezők száma egyrészt attól függ, hogy a 15 pozíció közül melyikbe választottál bele, másrészt egy véletlenszámtól is függ. Íme a táblázat:
A kis háromszög jelzi az átlagot, a függőleges vonal peidig a szórás m&eacu
... Tovább »
1. A robotgyár csak az építkezéseket gyorsítja meg 2. A robotgyár egyre kisebb mértékben gyorsítja meg az építkezést A robot gyár olcsó és megbízható építő egységeket biztosít, amelyeket a bolygó épületeinek építésére és fejlesztésére használnak. Minden szinten nő az egységek száma és hatékonysága, amelyek segítik az építkezéseket.
1.A nanite gyár a hajók (és védelem) gyártását gyorsítják 2.A nanite gyár minden szinten felezi az építési időt A nanitok valójában apró robotok, átlagos méretük majdnem öt nanométer. Ezek a mechanikai mikrobák egy közös hálózattal és programmal rendelkeznek, hogy tudják egymást segíteni, így hihetetlen sebességgel tudnak építkezni. A nanitok mérhetetlenül hasznosak az épületeknél és hajóknál. A hajókon még javítani is képesek, ha van hozzá elegendő energia és nyersanyag.
A kérdés az, hogyan lehet több helyet felszabadítani a bolygónkon, mert a hagyományos épületek és technikák építési módja nagy területeket igényel. A probléma megoldására a természettudósok és nanotechnikusok végül is megtalálták a megoldást: a terraformálást. Ez a technika egész kontinenseket tud használhatóvá tenni. Speciális technológiát tesz lehetővé az épületekben. A terraformálóból csak egyet tudsz építeni és nem tudod lebontani.
Minden szintje, ha megépíted +5 új helyet ad a bolygódra. Erre tudsz építkezni.
Üzemanyag utánpótlást ad az ACS védelemben levő flottának, ami a bolygód fölött 1-2-3- x óráig állomásozik.
Lássunk egy példát:
X támadja Y-t, aki erre szól Z-nek , gyere már ACS védelembe. Z odaküld mondjuk 30.000 kémszondát és 10.000 könnyű harcost. Ez már jelentős kárt tud tenni X támadó flottájában, viszont az árukapacitásuk enyhén szólva is csekély. Tegyük fel, hogy Z két órán keresztül lebegteti a fenti flottát Y bolygója felett. Ilyenkor, mivel a kém és a könnyű harcos nem tud magával vinni annyi deu-t, ami elég a lebegtetéshez, Y szövetségi állomásától kapják meg
... Tovább »
Avagy, mennyi energiát is ad egy nap műhold az OGame világában?
Ahogy egyre nehezebb és nehezebb fejleszteni a különböző erőműveket, hogy több energiát adjanak, úgy logikus továbblépésnek tűnhet az, ha az ember nap műholdakkal próbálja meg feldúsítani a termelést. Csakhogy, nem minden bolygón működőképes a koncepció.
A műholdak ugyanis bolygónként eltérő mértékű energiát tudnak szolgáltatni - ez az adott bolygó átlaghőmérsékletének függvénye. Az átlaghőmérséklet pedig egy fokmérője annak, hogy a bolygó milyen messze van a napjától - vagyis az alacsony átlaghőmérséklet jel
... Tovább »
A Phalanx egy kizárólag holdakra (valami blabla van hogy zavarja a bolygók légköre) építhető érzékelő állomás, mely képes rá hogy más bolygók letapogatása után kiadja a gazdájának azokat a flottamozgási adatokat, amelyeket a bolygó tulajdonosa az "Áttekintés" menüpont alatt lát (nem mindet csak az adott bolygóra vonatkozóakat). A 0.78(a) patch óta már nem mindent lát, csak az aktív útvonalakat. Ezt nem tudom máshogy megfogalmazni de azt értem alatta, hogy nem látja a visszatérő (azaz beérkezés előtt hazahívott) telepítést. Félreértések elkerülése végett, látja a flottákat amik a bolygó felé mennek (máshonnan ind
... Tovább »