Szombat, 2024-11-23, 2:05 AM Üdvözöllek Vendég

WH - 40k

Honlap-menü
Körkérdésünk
Melyik univerzumban játszol?
Összes válasz: 370
Statisztika

Online összesen: 2
Vendégek: 2
Felhasználók: 0
Főoldal » 2010 » Február » 19
Azaz, hogyan kezdjünk el építkezni, ha még csak most indultunk el a játékban. 

Erre a hivatalos help is elég jó választ ad - egy komplett listát, mivel érdemes indítani: 

1. Nap erőmű Lvl. 1 
2. Fém bánya Lvl. 1 
3. Fém bánya Lvl. 2 
4. Nap erőmű Lvl. 2 
5. Fém bánya Lvl. 3 
6. Fém bánya Lvl. 4 
7. Nap erőmű Lvl. 3 
8. Kristály bánya Lvl. 1 
9. Fém bánya Lvl. 5 

Azaz, kezdetben koncentráljunk a fémbányákra - mivel sokkal több fémet igényel a kezdeti építkezés. Ezt követően érdemes gyorsan beruházni egy 2-es Kutat ... Tovább »
Megtekintések száma: 8180 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (7)


0) Kifejleszted az Asztrofizika első szintjét:
Szükséges hozzá: Kutató állomás (3 sz)
Kém technológia (4 sz) a technokrata adta +2 sz is számít
Energia technológia (1 sz)
Impulzus meghajtás (3 sz)
1) A hajógyáradban legyártasz egy kolónia hajót:
Robot gyár (2 sz)
Szükséges hozzá: Hajógyár (4 sz) 
Fém: 10.000 Kristály: 20.000 Deutérium: 10.000 
2) Kiválasztod a kolonizálásra szánt boly ... Tovább »
Megtekintések száma: 8689 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (9)

Nyilvánvaló, hogy minél nagyobb bolygókat érdemes beújítani, amennyire ez lehetséges. Node hol érdemes próbálkozni ennek érdekében? 

Az OGame-ben egy elég egyszerű kalkuláció megy végbe, amikor kolonizálsz egy bolygót: minden rendszerben van 15 bolygó - a mezők száma egyrészt attól függ, hogy a 15 pozíció közül melyikbe választottál bele, másrészt egy véletlenszámtól is függ. 
Íme a táblázat: 

koló

A kis háromszög jelzi az átlagot, a függőleges vonal peidig a szórás m&eacu ... Tovább »
Megtekintések száma: 8236 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (10)

1. A robotgyár csak az építkezéseket gyorsítja meg 
2. A robotgyár egyre kisebb mértékben gyorsítja meg az építkezést 
A robot gyár olcsó és megbízható építő egységeket biztosít, amelyeket a bolygó épületeinek építésére és fejlesztésére használnak. Minden szinten nő az egységek száma és hatékonysága, amelyek segítik az építkezéseket.
Megtekintések száma: 2650 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (4)

1.A nanite gyár a hajók (és védelem) gyártását gyorsítják 
2.A nanite gyár minden szinten felezi az építési időt 
A nanitok valójában apró robotok, átlagos méretük majdnem öt nanométer. Ezek a mechanikai mikrobák egy közös hálózattal és programmal rendelkeznek, hogy tudják egymást segíteni, így hihetetlen sebességgel tudnak építkezni. A nanitok mérhetetlenül hasznosak az épületeknél és hajóknál. A hajókon még javítani is képesek, ha van hozzá elegendő energia és nyersanyag.
Megtekintések száma: 3756 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

A kérdés az, hogyan lehet több helyet felszabadítani a bolygónkon, mert a hagyományos épületek és technikák építési módja nagy területeket igényel. A probléma megoldására a természettudósok és nanotechnikusok végül is megtalálták a megoldást: a terraformálást. Ez a technika egész kontinenseket tud használhatóvá tenni. Speciális technológiát tesz lehetővé az épületekben. A terraformálóból csak egyet tudsz építeni és nem tudod lebontani. 

Minden szintje, ha megépíted +5 új helyet ad a bolygódra. Erre tudsz építkezni. 

És ez jó..
Megtekintések száma: 3248 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (6)

Üzemanyag utánpótlást ad az ACS védelemben levő flottának, ami a bolygód fölött 1-2-3- x óráig állomásozik. 

Lássunk egy példát: 

X támadja Y-t, aki erre szól Z-nek , gyere már ACS védelembe. 
Z odaküld mondjuk 30.000 kémszondát és 10.000 könnyű harcost. 
Ez már jelentős kárt tud tenni X támadó flottájában, viszont az árukapacitásuk enyhén szólva is csekély. 
Tegyük fel, hogy Z két órán keresztül lebegteti a fenti flottát Y bolygója felett. 
Ilyenkor, mivel a kém és a könnyű harcos nem tud magával vinni annyi deu-t, ami elég a lebegtetéshez, Y szövetségi állomásától kapják meg ... Tovább »
Megtekintések száma: 4281 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Avagy, mennyi energiát is ad egy nap műhold az OGame világában? 

Ahogy egyre nehezebb és nehezebb fejleszteni a különböző erőműveket, hogy több energiát adjanak, úgy logikus továbblépésnek tűnhet az, ha az ember nap műholdakkal próbálja meg feldúsítani a termelést. Csakhogy, nem minden bolygón működőképes a koncepció. 

A műholdak ugyanis bolygónként eltérő mértékű energiát tudnak szolgáltatni - ez az adott bolygó átlaghőmérsékletének függvénye. Az átlaghőmérséklet pedig egy fokmérője annak, hogy a bolygó milyen messze van a napjától - vagyis az alacsony átlaghőmérséklet jel ... Tovább »
Megtekintések száma: 3587 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (5)

A Phalanx egy kizárólag holdakra (valami blabla van hogy zavarja a bolygók légköre) építhető érzékelő állomás, mely képes rá hogy más bolygók letapogatása után kiadja a gazdájának azokat a flottamozgási adatokat, amelyeket a bolygó tulajdonosa az "Áttekintés" menüpont alatt lát (nem mindet csak az adott bolygóra vonatkozóakat). A 0.78(a) patch óta már nem mindent lát, csak az aktív útvonalakat. Ezt nem tudom máshogy megfogalmazni de azt értem alatta, hogy nem látja a visszatérő (azaz beérkezés előtt hazahívott) telepítést. Félreértések elkerülése végett, látja a flottákat amik a bolygó felé mennek (máshonnan ind ... Tovább »
Megtekintések száma: 6928 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (5)

OGame-es pályafutásunk során előbb-utóbb elérkezünk ahhoz a pillanathoz, amikor rájövünk: szükségünk van egy holdra. A hold a játékban a következő (és kötelező) szintre való lépést jelenti, így a cikk ezen részében erről olvashattok kicsit bővebben. 
A holdról általában 

A hold a bolygóknál lezajlott nagyobb csaták utáni űrszemétből keletkezhet. Százalékban kifejezve ez 1 és 20% között mozoghat, tehát maximálisan 20% esélyünk lehet arra, hogy a flották összecsapása után holdat lőjünk, vagy kapjunk. További nehezítés, hogy ez mindig csak egyszeri esély, úgyhogy ha nem jött létre hold egy csata után, köve ... Tovább »
Megtekintések száma: 8591 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (6)

Remek, most már van holdam - de mi a fenére is jó ez az egész? Tök kevés dolgot építhetek rajta, bányákat például pont nem… akkor miért is szenvedtem vele ennyit? 

Hát, mert a hold nem arra jó, amire egy bolygó, hanem teljesen másra.  

Például, van taktikai előnye a dolognak: ha látod, hogy valaki épp meg akarja támadni a bolygódat, ami mellett van egy hold, akkor pl. gyorsan átmentheted a nyersanyagkészletedet a holdra, hogy ne tudjanak lerabolni. 

Valóban, a holdakon nem tudsz bányákat üzemeltetni, mitöbb, kapásból csak egyetlen szabad mező van rajta, é ... Tovább »
Megtekintések száma: 8553 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Légy szerencsés. De van egy-két trükk, amivel befolyásolni tudod a szerencsédet, hogy legyen egy-két holdad. 

Saaajtból van a hoold, saaajtból van a hooold, hangzott annak idején a dal. Az illető tévedett. A hold egészen konkrétan űrszemétből van. Még konkrétabban, az űrcsatákból visszamaradt nyersanyagok állhatnak össze holddá. 

Minden 100.000 egységnyi nyersanyagért, ami a csatában megsemmisített űrhajókból / védelmi egységekből keletkezik, kapsz 1% esélyt arra, hogy hold képződjön. Több űrcsata esetén az esély nem nő - mindig az aktuális csata eredménye a ... Tovább »
Megtekintések száma: 3789 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Rendkívül változatos módon védheted meg bolygóidat az ellenséges támadásoktól. A legjobb persze az, ha nincs rá szükséged, de gyaníthatóan egyik univerzum sem tökéletes ebből a szempontból. Tehát, védekezzünk - de hogyan építsünk fel egy megfelelő védelmet? 

A játék kezdeti szakaszában véleményem szerint merő erőforrás-pocsékolás védelmet építeni. 150 mezőnél kisebb bolygó esetében valószínűleg a játék későbbi szakaszában is. 

Amikor még csak a belevágtál a játékba, és még nincs meg mind a 9 bolygód, akkor a legjobb stratégia az, hogy nem védel ... Tovább »
Megtekintések száma: 9237 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (8)

Összes űrhajó-meghajtás az egyike az alábbi három típusnak: nagyégésű, impulzus és hiperűr. Idézetek a Technológia lapról: 

Nagyégésű Hajtómű technológia 
A Nagy égésű hajtóművek segítségével a hajók sokkal gazdaságosabban tudnak működni, mivel a technológia az ösi visszatermelési elven alapul. Ezzel a módszerrel a hajók lényegesen gyorsabban tudnak haladni és a fogyasztásuk is kevesebb lesz, így olcsóbb lesz az út. Ez a technológia 10% -al növeli szintenként a kis és nagy hajók, szemetesek és kém szondák sebességét. 

Impulzus meghajtás 
Az Implulzus hajtómű ... Tovább »
Megtekintések száma: 5201 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (6)

Hajók értékei: 
A hajóknak harc közben 3 rendszerük számít, a páncélzat, a pajzsok és a fegyverzet. 
Ezeket értelem szerűen a páncél, pajzs és fegyver technológia kutatásokkal tovább lehet erősíteni. Ahogy a leírás is mondja, minden tech. szint 10%-ot javít ezeken az értékeken. 

Fegyverzet: 
Nehéz lehet kitalálni mire jó... Fentebb leírtak alapján pl. 5-ös szintű Fegyver technológiával a cirkálónk tűzereje 600 pont, mert: alap=400, 5*10%=50% bónusz az 5-ös szintü fegyver technológiától ad még 400*0.5=200 sebzést, így az alap+bónusz = 400+200=600. 

Pajzs: 
Ez a hajó első védelmi vonala ... Tovább »
Megtekintések száma: 9882 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (5)

Ez az a stratégia, amivel ki lehet védeni a ninjázást, ezt mindenkinek el kell sajátítania, ha nem akarja, hogy elveszítse flottáját. Nem tudom mennyire lesz így értelmes leírva (éppen ezért mellékelek egy képet a lényegről), remélhetőleg igen, de előre szólok, hogy ezt valóban nagyon nehéz megérteni és alkalmazni is, leginkább csak gyakorlatban fog sikerülni. Ennek az a lényege, hogy a leggyorsabb egységünknek a kémszondának köszönhetően, képesek vagyunk arra, hogy pár perccel belassítsuk az egész támadó flottánkat, ezzel kikerülve bármilyen kellemetlen meglepetést, és bőven időt hagyva magunkn ... Tovább »
Megtekintések száma: 4680 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (4)

Ez az egyik leggusztustalanabb stratégia, de könnyen kivitelezhető, és ha mi csináljuk, sokat nyerhetünk vele. Tételezzük fel, hogy látjuk valaki megtámadott minket. Ekkor pontosan ki lesz írva nekünk, hogy mikor fogja az ellenség elérni a bolygónkat. Abban az esetben, ha a flottánk éppen egy másik kolóniánkon van, vagy ha egyik barátunk a közelben van, megtehetjük azt, hogy a támadó flotta érkezése előtt pár másodperccel mi egy jóval nagyobb flottával megérkezzünk a bolygónkra, aminek köszönhetően le fogjuk verni a támadót, ő nem visz el semmit, mi meg bezúzzuk az egész seregét és lesz egy csomó űrszemetünk, amit felvehetünk majd a kukás ... Tovább »
Megtekintések száma: 3662 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

A RapidFire azt jelenti hogy a hajó többször is lőhet 1 kör alatt, és alábbi képlet alapján működik: 
esélye az ujralövésnek = 100 – (100 / x) 
Ahol x a RapidFire száma. 

Egy konkrét példa alapján a Cirkálónak 10-es RapidFireje van Rakétakilővők ellen. Szóval a képlet alapján: 
esélye az ujralövésnek = 100 – (100 / 10) 
esélye az ujralövésnek = 100 – 10 
esélye az ujralövésnek = 90 

Vagyis a Cirkálónak 90% esélye van, hogy újra fog tüzelni amikor Rakéta kilővőt támad. A következő lövés bármilyen hajó vagy védelmi épület lehet ( ... Tovább »
Megtekintések száma: 2277 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

A magyar változat fordításában van egy hiba a kis szállítóhajóval kapcsolatban, amiről nem árt, ha tudtok - ugyanis ez az "apróság” nagyon jelentőssé válhat taktikailag a későbbiekben. 

A magyar változat szerint így néz ki a kis szállító: 

A kis szállító segítségével gyorsan lehet erőforrásokat szállítani más bolygókra. 

Azonban, hiányzik egy baromi fontos információ, ami teljesen más megvilágításba helyezi a dolgokat. Méghozzá annak a magyarázata, hogy a sebesség oszlopban miért az szerepel, hogy 5.000 (10.000), a deu használat meg miért 10 (20). 

Ennek az az oka, hogy ha az Impulzus hajtómű technológia eléri ... Tovább »
Megtekintések száma: 2973 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Egy igen hasznos szimulátorra akadtam a minap. Minden amire szükséged lehet benne van. Részletes csata jelentések kalkulálások javaslatok a flotta módosításokra és még sok minden. A program eléggé összetett de használható. 

És ez még nem minden Magyar fordítás is letölthető hozzá. Ezzel is megkönnyítve a használatot. Az oldal infó menűpontzjában példa videókat és több segítséget is találhattok. 

Ja és ne feledkezzünk meg az igen jó testre szabhatóságról. Amit a programfejlesztői eléggé ki is elégítenek a számtalan különböző skin-el. 

Töltsetek le &ea ... Tovább »
Megtekintések száma: 4020 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)



Mi befolyásolja az expi sikerességét és hogyan expizzek gyorstalpaló ITT.
Expedíció kalkulátor ITT.


Egy új cella lett elérhető minden naprendszerben, az "expedíció-cella" .

A játékosok el tudják küldeni a flottáikat ezzel a cella segítségével ÚJ KÜLDETÉS-TÍPUS "EXPEDÍCIÓ".&nbs ... Tovább »
Megtekintések száma: 4314 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (7)

1.) Mi az a vakáció mód? 

A vakáció mód úgymond "lefagyasztja" az account-odat. Ennek legfontosabb hatása az lessz hogy senki sem fog tudni megtámadni, vagy szállítani neked. A galaxis nézetben a kis (v) betű meg fog jelenni az account-neved mellett, ami még világoskék színnel lessz jelölve. 

Csak akkor tudod aktiválni a vakáció módot ha nem épül semmi. Tehát nem épül hajó, védelmi ágyú vagy épület, és nem megy semmilyen fejlesztés. Valamint egy flottád sem lehet úton. 

A vakáció mód minimum 48 órán keresztül aktiválva lessz miután bekapcsoltad. Vagyis amint bekapcsoltad, két napig nem fogod tudni lekapcsolni (kivé ... Tovább »
Megtekintések száma: 2068 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (4)

Ahogyan azt már az első cikkemben is írtam, ezen a képernyőn is nagyon durva dolgokat lehet csinálni, de én most csak a legfontosabbra fogok kitérni. Mégpedig arra, hogyan tudhatjuk meg, hogy egy játékos online-e vagy sem. 100%-osan sosem lehetünk benne biztosak, de van egy dolog, ami segít nekünk ebben. Ha egy bolygó mellett látunk egy kis csillagot, az azt jelenti, hogy volt valami mozgás a bolygóján. Ez lehet, hogy csak azt jelenti valaki bekémkedte, de jelentheti azt is, hogy a játékos épített valamit a bolygón, vagy ő is éppen a galaxis menüpontban nézelődik. Tehát olyan emberekkel, akiknek csillagos a bolygója nem érdemes foglalkozni. Ha nem cs ... Tovább »
Megtekintések száma: 2229 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (2)

A Graviton kifejlesztése az előfeltétele a Halálcsillag megépítésének. 
12es kutatólabor szükséges hozzá és 300.000 energia, amit csak rengeteg nap műholdal lehet előállítani. 

A Graviton kifejlesztése nem telik időbe mert nincs szükség hozzá közvetlenül (közvetve a napműholdak ára) nyersanyagra. 
Szóval ha van szabad 300k energiád és megnyomod a gombot akkor azonnal kész. 

Mint minden kutatás ez is megmarad örökre miután kifejlesztetted. 
Miután kifejlesztetted már nem kell fenntartani a 300k energiát. 

A Graviton második szintjét nincs értelme kifejleszteni. 
Ez& ... Tovább »
Megtekintések száma: 10195 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Még egy plusz érv a Firefox használata mellett: ha OGame játékos vagy, akkor installálhatsz rá egy FoxGame nevű kiegészítőt, ami néhány hasznos extra infóval lát el Téged. 

Tehát, ha még nem tetted volna meg, telepíts egy Firefox 2.0-t a gépedre, utána pedig töltsd le innen a FoxGame kiegészítőt hozzá. 

Mit nyersz vele? 

Egy picikét áttekinthetőbb Galaxisnézetet 
Belépőoldalon automatikusan kiválasztja, hogy melyik univerzumba is akarsz belépni, nem kell mindig görgetni 
Extra törlési lehetőségek, illetve kémjelentések 
A játék ezentúl nem csak azt írja ki, hogy mennyi idő múlva érkezik meg a flotta, mennyi idő van még az épület felhúzásáig vagy a fejlesztés befejeződés&ea ... Tovább »
Megtekintések száma: 2227 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

A kereskedő táp mellett bejött egy újabb érdekesség - ami, leírás alapján valóban érdekes, picit kockázatos lehetőséget jelent. Ez az Expedíció nevet viselő technológia. 

Miután kifejlesztetted, a naprendszerek képernyőjén meg fog jelenni egy új slot, az Expedíciós slot. A hajóidat elküldheted felderíteni ide. Ha mázlid van, akkor: 

találsz némi sötét anyagot - kíváncsi vagyok, mennyit, ügyes felderítéssel össze tud-e jönni a parancsnokokra való mennyiség. Tippem szerint nem. 
találsz némi nyersanyagot - értelemszerűen annyit bírsz elvinni belőle, amennyi az expedíciós flotta tárolási kapacitása. 
H ... Tovább »
Megtekintések száma: 2605 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Elég brutális tápot kaptak azok, akik vásárolgattak már eddig is Sötét anyagért (=pénz) mindenféle dolgokat. A különböző parancsnokok mellé ugyanis bekerült a kereskedő is. Nem tudom, én tartok tőle, hogy ez megölheti a normál kereskedelmet a játékosok között, de majd meglátjuk. 

A lényeg, hogy 2500 sötét anyagért hívhatsz egy fém, vagy kristály, vagy deutérium kereskedőt. A fémkereskedő a bolygódon található fémmennyiséget váltja át kristályra vagy deutériumra, a kristálykereskedő a kristályt, etc. Mindenből csak annyit vásárolhatsz, amennyi szabad raktárkapacitásod van. 

Szerintem ez ... Tovább »
Megtekintések száma: 1638 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (2)

A kémtechnológia egyike a legfontosabb fejlesztéseknek az OGame világában. Amennyiben békés játékra vagy berendezkedve, akkor is nagyon fontos, hogy minél magasabb szintre emeld a kémkedésedet - hiszen ezen múlik, hogy mások kémakcióit el tudod-e hárítani. 

Mielőtt megtámadsz egy bolygót, kémkedj! Ha pedig azt látod, hogy valaki kémkedik utánad, akkor készülj fel a legrosszabbra - valószínűleg egy "baráti” látogatást előz meg az akció. 

Node, mekkora kémtechnológia az, ami elégséges lehet a céljainkhoz, és milyen matekozás folyik a háttérben megbújva? Ezt nézzük át a most ... Tovább »
Megtekintések száma: 3850 | Hozzáadta:: Achy | Dátum: 2010-02-19 | Hozzászólások (3)

Belépés
Keresés
Naptár
«  Február 2010  »
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Mentett bejegyzések
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Copyright MyCorp © 2024